Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
PitaPata Dog tickers

2009. július 15., szerda

Vége a visszaszámlálásnak...(holnap szülünk)

...vagyis megcsászároz a doki.
Ma voltam az utolsó előtti CTG-n és UH-n, de semmi változás nincs. Holnap reggel 7-re kell bemenni, lesz még egy szülés előtti CTG, majd bekötnek 2 adag infúziót és 9 óra körül felpakolnak egy műtőskocsira (persze csak, ha minden jól megy és nem jön közbe valamilyen sürgős műtét vagy ha Kornél önállóan elindul).
Janka ma este már kint alszik Érden. Ezért most délután próbáltam felkészíteni, hogy holnap mi fog történni. Elmeséltem neki, hogy holnap bemegyek a doktor bácsihoz és Kornél (ahogy ő mondja Tornél) meg fog születni. Igazán nem tudom, hogy mennyi jutott el hozzá ebből az egészből. Mindenesetre amikor anyuval beszéltem telefonon, Janka a kis számológépén beszélt mamával. Ennyit mondott: "Szia mama! Mi újság? Tornél holnap ide születik." Tudom, hogy hülyeség, de sírni kezdtem. Hogy miért? Mert eddig sokat görcsöltem magamban azon, hogy mit fog szólni a kispasihoz, hogy mennyire lesz majd féltékeny stb. és most éreztem úgy, hogy valahogy ezt a dolgot is meg fogjuk oldani.

Nincsenek megjegyzések: