Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
PitaPata Dog tickers

2009. október 12., hétfő

Ennyire...

...fáradt lennék vagy csak szimplán hülye?
Visszapakoltam a konyhafestés után. Hála Istennek volt segítségem is. Eszti barátnőm próbálta lekötni Jankát, amíg én a konyhát suvickoltam. Mit mondjak ne mondjak?! Még így is sikerült alaposan elfáradnom. Már este felé járt, amikor Kornéllal a vállamon kint tettem-vettem még a konyhában, hirtelen valamilyen gyereknyüszögést hallottam. Eszti éppen a nappali felé ment nyomában Jankával. Kornélt utoljára a kanapén hagytam a kistakaróján. Így át is villant az agyamon, hogy még jó, hogy visszamentek Esztiék a nappaliba, mert nehogy Kornél leessen a kanapéról. Ekkor csapott belém a felismerés, hogy a kiskrapek ott lóg rajtam.
Szóval ennyire fáradt vagyok vagy csak szimplán....? Nem tudom, de most megyek aludni.

Nincsenek megjegyzések: