Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
PitaPata Dog tickers

2009. október 20., kedd

Anyával szórakozok...

1. Janka úgy hallotta, hogy kopogtattak.
J.: Kopogtak, megyek kinyitom.
A.: Nem kopogtak.
J.: De igen, valaki kopogott.
A.: De hidd el, hogy nincs ott Senki.
J.: Jó, akkor megnézem a Senkit.

2. Ebédnél
A.: Megmelegítem az ebédedet ebben a tányérban.
J.: Neeeeeee, ne melegítsd meg!
A.: De, megmelegítem.
J.: Neeeeeee, ne melegítsd meg!
A.: Oké, akkor tessék.
J.: Anya, meeeeeelegítsd meg!
A.: Tudod kivel szórakozzál!
J.: Anyával!!!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

3. Vasalás közben odahoz nekem egy piros labdát.
J.: Anya, hoztam neked egy piros almát.
A.: Köszi szépen, megkóstolom.
J.: De ki kell fizetni!!!
A.: Hűha, és mennyibe kerül?
J.: 500 Ft-ba.
Mindig is tudtam, hogy jó érzéke lesz a pénzhez. Hiszen egy piros labdát is képes nekem ennyiért almának eladni. :)

Nincsenek megjegyzések: