Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
PitaPata Dog tickers

2010. április 23., péntek

Végre egyszer...értesz a szóból

I. Vacsora közben beszélgettünk, amikor Janka valamilyen kaját nagyon nem akart megenni, de végül az apjának sikerült rábeszélnie.
Fecó: Azért örülök, hogy megetted. Néha legalább értesz a szóból.
Janka: Mit mondtál?
Fecó: Azt, hogy örülök, mert értesz a szóból.
Janka: Mit mondtál?
Mindezt úgy, hogy kicsit összehúzza a szemöldökét és nagy komolyan kérdezi, de mostanában egyre többször. Már arra gondoltam, hogy valami baj van a fülével. Ezt megcáfolni látszott Melinda, amikor halkan megkérdezte Jankától: Kérsz kekszet??? Na ezt egyből meghallotta alkalmi süket leányom. :)))))))))


II. Fogmosásnál vitatkoztunk, hogy ki mossa meg először az ő fogát.
Én: Először te sikálod meg egy kicsit a fogaidat, utána pedig én.
Janka: Anya, legyen úgy, hogy először én, utána nem te.


III. Este arról beszélgettünk, hogy éppen amikor apával telefonáltam, ő a földalattin volt, ami olyan mint a metró és a föld alatt megy.
Másnap reggel munkába indulás előtt Fecónak szegezte a nagy kérdést: Apa, itt a föld és majd a föld alatt fogsz mászkálni ide-oda??? Közben pedig az előszoba kövét ütögette a mutatóujjával.

Nincsenek megjegyzések: