Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
PitaPata Dog tickers

2010. április 20., kedd

Janka legújabb szöszenetei

Ebéd közben az apja: "Annyit ettem, hogy a hasamtól nem látom a lábfejemet."
Erre Janka az asztal alá kukkant és vidáman megjegyzi: "Nézd apa, ott van."

Nálunk a konyhai szék párnái állandó veszélyben vannak. Janka rendszeresen leszedi őket. Most vettem egy új garnitúrát, amit már fel lehet kötni. Ezeket mindig kiköti, rosszabb esetben leszaggatja. Nem is számolom már, hogy hányszor varrtam vissza őket.
Most is azokkal játszott. "Nézd anya, így kicsit hosszabbra húztam a megkötőjét. Nézd így sokkal szebb lett." Egy perc múlva látom, hogy megint leszakította az egyiket. Csak mérgesen ránéztem. Ő csak ennyit mondott: "Na most megyek."

Nincsenek megjegyzések: