Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
PitaPata Dog tickers

2009. november 12., csütörtök

Összeszámoltam...

...és kb. 76 olvasónk van. Aminek nagyon örülök, de ugyanakkor kíváncsivá is tett, hogy kik lehetnek, akiket érdekel a mi blogunk. Ezért lehetőséget szeretnék biztosítani, hogy a rendszeres olvasóim regisztrálhassanak, mint ahogy egy profi blogon ez szokás is. Bár a mi blogunk még messze áll a profitól. Aki pedig nem akar rendszeres olvasóm lenni, attól csak egy megjegyzést kérek.
Előre is köszi.

3 megjegyzés:

Barackviri írta...

Úgy látszik, hogy sok szégyelős olvasónk van.

Zéanyu írta...

Szia,

én nem vagyok szégyenlős :)
Egyik kolis-közgés ismerősöd vagyok :)
Édesek a gyerkőcök! Gratulálok :)
Néha-néha bekukkantok hozzátok :)

Barackviri írta...

Nagyon örülök neki.:) Néztem a képet, olvastam a blogod, de végül az emailcímed segített. Üdvözöllek itt nálunk.