Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
PitaPata Dog tickers

2009. november 27., péntek

Elkezdődött...

...Jankánál a "miért?" korszak. Van valakinek tapasztalata ez ügyben? A legfontosabb kérdésem hozzá: meddig fog tartani??? És miért????
J: Anya, miért vasalsz?
A: Mert gyűröttek a ruhák.
J: És miért gyűröttek a ruhák?
A: Mert mosáskor összegyűrödtek.
J: És miért kell kimosni a ruhákat?
A: Mert összesároztad őket.
J: Miért sároztam össze őket?
A: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Azt én is szeretném tudni.

2 megjegyzés:

Zéanyu írta...

Szia :)

Saját tapasztalat még nincs, de találtam egy cikket : http://www.babaszoba.hu/articles/De_miert?aid=20081120185153

Hátha segít :)

Barackviri írta...

Köszi. Elolvastam. Eddig is tudtam, hogy ez fontos és egy jó dolog, tényleg sok mindent megbeszéltünk már Jankával így. Csak egész nap ezt hallgatni és válaszolni, elég kimerítő. :))))
Ezt minden kisgyerekes anyuka megtapasztalja. Neked is ezt kívánom! :))))