Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
PitaPata Dog tickers

2010. február 2., kedd

Sikerült!!!!!!!!!!!!!!!

Mióta Kornél megszületett, folyamatosan azon törtem a fejem, hogyan lehetne a régi rózsaszín háttért kissé fiúsítani. Eddig semmi érdekeset nem találtam, de most a blogok között kattintgatva eljutottam Scrapm-agi-a oldalára, ahol fantasztikus háttérképeket leltem. A tegnap éjszakai próbálkozások nem voltak eredményesek, de ma frissen és ügyesen sikerült az új hátteret beillesztenem. Nekem nagyon tetszik. :)))))))))))) Ha felébredt Janka, majd neki is megmutatom.
Remélem nektek is tetszik.

2 megjegyzés:

Zéanyu írta...

Szia Barackviri :)

A fejléc tök jó lett, hátteret viszont nem látok :(, vagy azt direkt akartad üresen hagyni?

Barackviri írta...

Más is mondta már, hogy csak a fejlécet látja, pedig a háttér is nagyon szuper dzsungeles. Nekem mindig bejön. Lehet, hogy kicsit többet kell várni és akkor mindenkinek bejön...