Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
PitaPata Dog tickers

2010. január 26., kedd

Díjat kaptunk...

...Pocikabogitól. Köszönjük. :)






Játékszabályok:



1-Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.




2-A logót ki kell tennem a blogomba.




3-Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.




4-Írni kell magamról 7 dolgot.




5-Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blogtársamnak.




6-Be kell linkelnem őket.




7-Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


7 dolog magamról:

* Örülök, hogy ilyen családom van. :) A szűkebb és a tágabb családommal is boldog vagyok.
* Szerintem ezen az oldalon annyira nem látszik, de szeretek kreatívkodni is. Bármi foglalja le az időm jelentős részét, régebben a munka, most a gyerekek, igyekszem mellettük is valamit "csinálni". Régebben dekupázs technikával próbálkoztam, most a sütéssel-főzéssel és a gyöngyfűzéssel ismerkedem.
* Nincs sok önbizalmam. Ki tudja miért?!
* Nem szeretem a testem, de dolgozok rajta, hogy megszeressem.
* Inkább későig fent vagyok, de ne kelljen korán kelni.
* Sokat agyalok hülyeségeken.
* Régi álmom, hogy egyszer ejtőernyővel tandemben leugrok.

6 megjegyzés:

KisMesterek írta...

Nagyon szépen köszönöm, már korábban megkaptam, így ha gondolod kukkants be ide a 7 személyes infóért: http://kreativ-a-csalad.blogspot.com/2010/01/7-szemelyes.html

Maimoni írta...

Én is köszönöm, kedves vagy, hogy gondoltál rám, de már szintén megkaptam, és válaszoltam: http://praktikaksokgyerekhez.blogspot.com/2010/01/het-pontban-hirtelen.html
Updateltelek benne:))

Eszter írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Eszter írta...

Köszönöm!

Íme: http://mindennapraegyjatek.blogspot.com/2010/01/7-dolog-magamrol.html

VOKinga írta...

Nagyon aranyos tőled, köszönöm! :)
Én pedig bevallom, időharcos lévén el szoktam sumákolni az ilyen játékokat, de majd igyekszem. :)

egy anya írta...

Kedves vagy, hogy gondoltál rám a díjjal...de nem lenne baj, ha nem molyolnék most vele? Szégyellem magam, de örülök, ha egy-egy bejegyzést van időm összehozni. :((((