Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
PitaPata Dog tickers

2009. április 13., hétfő

Egy mozgalmas húsvét hétvégén vagyunk túl...

...melynek végén megint azt éreztem, hogy sokat akar a szarka csak nem bírja véghezvinni a hasától. Ugyanis mindig azt hiszem, hogy ennyi még belefér és később rá kell jönnöm, hogy már nem.
Kezdjük ott, hogy pénteken Fecó és apósom a kisszobában is lerakta a laminált padlót, így most már mindenütt szép a padlónk. Amiért 1000 köszönet mindkettőjüknek. Viszont az utána következő takarítást nem kívánom senkinek. De én még voltam olyan balga, hogy megfűztem szegény uramat, hogy mossuk le az ablakokat és mossuk ki a függönyöket is. A munkamegosztás a következő volt: uram lerántotta a függönyöket, lemosta az ablakokat, én kimostam és kivasaltam a függönyöket, az uram visszaimádkozta a függönyöket. Eredmény: mindketten hulla fáradtak lettünk. Közben vasárnap délután egy kis séta a Kopaszi-gáton és már teljes is a totál kimerültség.
Hétfőre, mire jöttek a várva várt locsolók (Lacika apukával, Ibi Gergővel, apósom dédipapával) úgy gondoltam, hogy soha többet nem fogom erőltetni ezt a "most, mindent és azonnal takarítsunk ki, csináljunk meg stb." hozzáállásomat. Persze ezt a következő alkalomra már úgyis el fogom felejteni. :)))
És a hétvége legfontosabb híre: 2009. április 11-én megszületett Ábrahám Réka Lora. Sok boldogságot és minden jót neki és a szüleinek is. :)

Nincsenek megjegyzések: