Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
PitaPata Dog tickers

2009. január 21., szerda

Még színházba is eljutottunk...

...igaz nem ment teljesen simán, de ott voltunk. Hogy miért is nem? Mert én hülye, olyan jó kondiban vagyok, hogy emelgetem a kb. 13 kg-os gyermekünket. Ez még nem is lenne annyira nagy dolog, de a kiságyba történő behelyezése már nem volt olyan kellemes kedden éjszaka. A rácsos fekhely meg is nyomta a hasamat. Fájt is. De igyekeztem nem foglalkozni vele, úgy érzem így is eleget aggódom/hallucinálok. De még szerda is úgy éreztem, hogy itt valami nem oké. Így nagyon veszélyben éreztem az esti színházasdit, ezért nem is keltem fel egész délután a kanapéról. Nem mondom, hogy este már 100%-osan jól voltam, de kockáztattam. És megérte. Nekem nagyon tetszett, a Radnóti színházban néztük meg A csodagyermek című előadást. Arról pedig csak éppen említést teszek, hogy a lányunk egy angyal (ez nagymama elmondása alapján is megerősítve látszik). Mielőtt elindultunk elmondtam neki: "Mi elmegyünk apával, te pedig itthon maradsz mamával. Majd játszatok, fürdeni fogsz és alukálni! Jó legyél!", majd adott két puszit és mi pedig megkönnyebbülve hagytuk otthon csemeténket. Semmi sírás, semmi balhé.
A előadás és Kriszti Pindroch Csabával történt afférja :) után pedig beültünk a Cafe Miro-ba, ami nálunk még nagyobb esemény, mint a színház. Azt hiszem utoljára megboldogult leánykoromban voltam Liszt Ferenc téri kávézóban, ez házasságkötésünk időpontját tekintve is, minimum 3 és fél éve volt.
0

Nincsenek megjegyzések: